posiada innowacyjny model organizacji pracy, który pozwala nam oferować Państwu wyższą stopę zwrotu z zasobów zaangażowanych w projekt niż typowe firmy doradcze. Łącząc dynamikę działania, wysoką motywację, oszczędność kosztów oraz wysoką efektywność wynikającą z doświadczenia i wiedzy, osiągamy dla naszych Klientów nową jakość usług doradczych oraz efektywność, w której każde zainwestowane fundusze przynoszą wymierną wartość dodaną. Stosowanie między innymi metodyki lean management pozwala nam na ugruntowanie struktur organizacji nieprzerwanie dążącej do doskonałości operacyjnej i efektywność dla naszych Klientów.
GO GLOBAL GROUP to zgrany zespół profesjonalistów i konsultantów biznesowych, skupionych na realizacji zadań ukierunkowanych na optymalizację funkcjonowania Twojej instytucji czy firmy (zarządzanie, marketing, administracja, sprzedaż) oraz kilkudziesięcioosobowy, starannie dobrany Zespół merytoryczny konsultantów i analityków.
Przy realizacji nietypowych zadań, wymagających unikatowej specjalizacji lub obecności na mniej popularnych rynkach zagranicznych, wykorzystujemy sprawdzoną sieć współpracowników, angażowanych dedykowanie do poszczególnych projektów. Takie działania pozwalają nam na zwiększenie efektywności oraz oferowanie naszym Klientom wyższej stopy zwrotu z usług doradczych.
Realizując projekty doradcze dla szerokiej grupy Klientów oraz nastawione na różne cele, zawsze wykorzystujemy indywidualnie dobrane metodyki działania oraz dedykowanie budowane zespoły projektowe. Posiadamy doświadczenie zarówno w realizacji małych, krótkoterminowych projektów, jak również złożonych, wielomiesięcznych działań strategicznych. W przypadku tych pierwszych pomagamy naszym Klientom również w przypadku zadań wymagających zaangażowania wyłącznie jednego konsultanta czy analityka, dedykując optymalny wymiar czasu na zadane prace.
Taka forma współpracy pozwala na uzyskanie niezależnego, zewnętrznego punktu widzenia oraz przygotowanie wstępnych analiz danego zagadnienia, które w konsekwencji pozwalają naszym Klientom na podjęcie właściwiej decyzji dotyczącej orientacji dalszych prac na najbardziej perspektywicznych obszarach danego zagadnienia.
odpowiedzialny za właściwą organizację prac i osiągnięcie założonych celów; specjalista branżowy posiadający doświadczenie dedykowane danemu segmentowi rynku
funkcjonalny dysponujący praktyczną wiedzą z danego obszaru operacyjnego (np. komercjalizacja, internacjonalizacja, marketing, polityka mieszkaniowa, HR)
odpowiedzialni m.in. za pozyskiwanie i obróbkę danych oraz konstruowanie pierwszych wniosków i rekomendacji.